2015. július 28., kedd

1. rész

  Amikor megérkeztünk, rögtön kipattantam a kocsiból és megnéztem az új házat. Hát, nem az a látvány fogadott, amire számítottam, de... tetszett. Anyámék elkezdtek kipakolni, nekem meg telefonáltak:
-Uhh... Hello? Hello?! Oh, csá! Te lehetsz az új lány a városban. - Mondta a telefonos csávó.
- I-igen... - Mondtam zavartan, ugyanis a csávónak nagyon sexy hangja volt^^
-Nos, csak annyit szerettem volna mondani, hogy ez a város kicsit furcsának tűnhet első látásra, mert ez a város éjszaka... öhm... életre kel. Szó szerint!
-Oh... t-tényleg...? - Kicsit beijedtem attól a szószerkezettől, hogy "életre kel". Nem tudtam, mi fog rám várni, de reméltem azért, hogy aludni fogok tudni...
-Ha felébredsz éjfélkor és fent maradsz hatig, te is részese lehetsz a látványnak. -
Majd letette. Elkezdtem gondolkodni 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése